Om min måndag

Hej fina ni! Jag måste bara säga att det är himla trevligt att ni läser min blogg. Man blir så glad när man loggar in på blogg.se och ser att man fått en ny kommentar eller ser att besökarsiffrorna gått upp.
 
Igår har jag slagit mitt rekord med sidvisningar (112) och unika besökare (43) och jag startade ju denna blogg endast för några dagar sedan. Såklart är det inte det ändå som spelar roll, men man vill självklart ha läsare.
 
Idag har varit en ganska vanlig måndag, förutom att jag och min bästavän cyklade och köpte Ben & Jerry's som vi delade på ute i solen i väntan på idrottslektionen i skogen. Så gott och mysigt. Strawberry cheesecake är perfa  en varm och solig dag. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0