Sushi för första gången

Idag har jag haft en mycket trevlig dag på stan med mamma. Dock var det fullpackat med folk eftersom 1) Det är helg 2) De flesta fick lön igår 3) En ny galleria har öppnat i vår stad. I alla fall så gick vi i lite affärer, sedan köpte vi hem vegetarisk sushi från Sagami och köpte godis och åkte hem till Saffran och myste. Alltså ni kan inte fårstå hur gott det var med sushi helt perfa, nu vill jag äta sushi varje dag. Som ni kanske anar var detta första gången jag åt sushi. Innan visste jag inte att det fanns vegetarisk sushi och har inte heller varit speciellt intresserad men det är nog bland det godaste jag ätit. Det var risrullar med bla. avokado, ärtsidor, philadelphia, paprika, tofu, morötter och omellet. 
 


Kommentarer
Josefin

Hejsan! Jag har en frågestund inne på min blogg just nu och skulle bli så jätte glad om just du ville ställa någon fråga där, hoppas du kikar in :) Kram från Josefin.

2013-10-26 @ 19:31:22
URL: http://fotojosefin.blogg.se
Kristin L.A. Hagglund

haha jag hatade det första gången .. ;p

Svar: :OO
Saga

2013-10-29 @ 00:04:40
URL: http://kristinhagglund.webblogg.se/
Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Hur gott som helst, låter alltid lite konstigt när man förklarar, men det är ju galet gott!

Svar: Ja men precis, det går inte att förklara hur gott det är haha.
Saga

2013-10-30 @ 18:09:00
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0