Om min dag

Hej du fina som läser detta. 
Idag har varit en riktigt trevlig dag, är så glad att jag äntligen är frisk. Visst har jag haft lite hosta idag, men det är helt okej. Jag har haft franska, so, bild, klassråd och engelska idag. På bilden målade vi av frukter. Efter det åkte jag hem (trodde jag) men jag upptäckte efter ett tag att jag satt på fel buss. Det löste sig i alla fall. 
Hittade en fin lista på en fin blogg: 
 
Dagens frisyr: Utsläptt och vågigt. 
Dagens klädsel: Blå stor Ramoneströja, ying & yang leggings och senapsgulkofta. När jag varit ute har min äppelmössa (jag haft sedan jag var fem) prytt mitt huvud. 
Dagens händelse: Paniken när jag upptäcker att jag sitter på fel buss. 
Dagens planer: Sova, haha. 
Dagens vill ha: Kort lila hår och en kattunge att mysa med. 
Dagens mat: Stark tofugryta och ris. 
Dagens humör: Glad och pratsam, eftersom jag är frisk och det snart är helg. 
Dagens köp: Inget. 
Dagens telefonsamtal: Ringt pappa två gånger och sagt att jag tagit fel buss. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0