Fem

Hej, jag hittade denna fina lista och tänkte att jag också skulle fylla i den.
 

Vad gör dig glad
1. Mina vänner och familj.
2. Fin musik.
3. Brevvänner.
4. När man tar ett foto man verkligen tycker om.
5. Skratt.
 
Du älskar?
1. Glee.
2. Vackra klänningar.
3. Böcker.
4. Mumindalen.
5. Mitt rosiga täcke.
 
Låtar du lyssnar mycket på just nu?
1. Kom igen Lena! - Håkan Hellström (ska lära mig den snabba delen perfekt innan konsteren)
2. Pictures of you - The Cure
3. We are nowwhere and It's now - Bright eyes
4. Blue lips - Regina Spektor
5. Africa - Toto
 
Händer i helgen? 
1. Ska fynda fina saker på secondhand.
2. Plugga franska glosor.
3. Titta på många avsnitt Glee.
4. Lyssna på min höstlista.
5. Skriva vidare på min berättelse.
 
Du längatar mest efter?
1. Tills kattungen flyttar hem till mig.
2. Håkans konsert.
3. När löven ändrar färg.
4. Första snön.
5. Tills grejerna jag beställt kommer.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0