En söndagslista

Hittade denna fina lista på en fin blogg, så tänkte att jag också skulle fylla i den. 
Om du fick en flygbiljett vart skulle du flyga? Åh, jag skulle inte säga nej till en resa nu. Helst till något varmt och exotiskt land med vita badstränder, sol och god mat. Annars skulle jag gärna åka till London igen och gå på mysiga loppisar, handla kläder och titta på alla sevärdheter. 
Hur kommer din födelsedagstårta smaka och se ut nästa gång du fyller år? Det ska vara en chokladtårta med hallonmoussé och ska det vara massvis av fina marsipanblommor. 
Vilken dag längtar du allra mest till? Till Håkan konserten och nästa gång jag får komma och hälsa på kattungarna. 
Favoritcitat? "Jag vet hur ont det gör när hoppet dör, men askan är den bästa jorden" av Markus Krunegård, "Man måste dö några gånger innan man kan leva" med Håkan, "Andas in och andas ut, orkar jag så orkar du" med Kent + massa fler citat. 
Vad gör du när allting känns grått? Tänker på alla bra saker som finns och kanske skriver en mysig lista. Sätter upp mål och saker jag kan se framemot. Tänder massor av doftljus i fina färger och tryper ner under täcket med bra musik i öronen eller varför inte ser på några avsnitt Glee. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0