Om min mysiga dag

Idag har jag haft en supermysig dag med mormor. Vi har gått på secondhand butiker (Myrorna och Kupan), Monki och Mias lustgård. På 2hand hittade jag en fin porslinskopp och fat med blommor för endast tjugo kronor. På Mias köpte mormor tre Yankee ljus som luktar underbart av körsbär, salt karamell & vanilj och på Monki en himla fin senapsgul stickad kofta som jag tror kommer bli mitt favoritplagg i höst. Nu har vi just ätit god middag och lite senare ska jag nog baka cookies. 

 


Kommentarer
Ebba

åh så mys! Koppen var asfin

Svar: Åh tack, ja jag gillar den verkligen.
Saga

2013-09-07 @ 18:26:25
URL: http://landfill.blogg.se/
Emma

Verkligen superfina saker Saga!

Svar: Ja jag är väldigt nöjd, hihi.
Saga

2013-09-08 @ 08:04:06
Emelie

Ååh, Skulle också vilja ha yankee doftljus :3

Svar: Förstår det ^^
Saga

2013-09-08 @ 11:02:34
URL: http://seffiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0