Om loppisfynd och blåbärssoppa

Är glad att jag är fri från denna jobbiga förkylning jag haft i veckan. Man vill ej vara sjuk på helgen. Imorgon ska jag gå på någon fin secondhans butik, det känns som om det var så längesedan. Jag skulle bli superglad om jag hittade någon fin gammal kamera (helst en polaroidkamera åh), en sjömansklänning/skjorta eller några gulliga plastfigurer. Dock finns det inga superduperbra 2-handbutiker där jag bor men ibland hittar man ju något man gillar. Föredrar egentligen loppis.
 
Nu när jag varit sjuk köpte mamma blåbärsoppa och mandelbiskvier till mig, det var så längesedan jag drack blåbärssoppa och det är himla gott. Pricken över i:et är att doppa några mandelbiskvier och låta dem mjukna i den varma soppan.
 


Kommentarer
ebbbbba

Åh så mys! Om du vill ha en sjömansskjorta borde du kolla in the Army Shop. De har fina sådana som till på köpet är riktigt billiga!

Svar: Åh tack Ebba!
None None

2013-09-06 @ 16:15:54
URL: http://landfill.blogg.se
Catrin.

Åh, sjömansskjorta, så fina!

Svar: Ja har du något tips på var man kan finna sådana?
None None

2013-09-06 @ 16:34:28
URL: http://famouspastel.devote.se
Emma

åh, älskar sjömansskjortor hoppad du hittar någon!

Svar: Cirka det finaste som finns ju, hihi. Tack!
None None

2013-09-06 @ 16:38:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0