Om min fredag

Jaaa nu är det helg! Känns så himla skönt. Idag är de ända ämnena jag haft franska och matematik. Vi har sovmorgon på fredagar (enda dagen) så jag började 9.10. Nu när jag hade lite mer tid på morgonen drack jag té och åt rostade mackor. På morgonen hade vi franskaförhör och det gick riktigt bra. Jag kunde alla ord utom ett (det lönar sig att plugga hårt) och det visste jag inte ens om att vi hade som glosa, så jag hade inte kunnat träna på den. Oh well inger man kan göra åt direkt. Vi skulle också haft no (min grupp skulle haft redovisning) men det blev håltimme istället för något rör i avloppet var trasigt (?) Efter det var det skoljogg och sedan slutade vi. 
 
Nu är jag hemma och ska bara slappa, äta gott, sitta vid datorn och se på Idol ikväll. Har ni några planer för kvällen? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0