Torsdagslista

Vi är lediga på fredag, så det är helg nu för mig. Helt otroligt skönt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa. Kanske ta ett varmt bad med mitt nya badskum, se lite på någon serie/film och sitta vid datorn. Hittade en finfin lista på en finfin blogg som jag tänkte använda mig av. 
Hur gammal är du? Fjorton år. 
Hur gammal känner du dig? Känner mig nog som fjorton år, haha. 
 
Vad har du gjort idag? Varit i skolan. Jag har haft franska, redovisning om Sverige på 1500-1600-talet, bild, klassråd & svenska. Skönt att sluta för dagen och veta att man är ledig fram till måndag. 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Jag tycker om alla årstider på olika sätt, så det är hemskt svårt att säga. 
Är du besatt av någonting? Choklad, musik & min familj. 
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? 
Hur vill du tillbringa din pension? Med mina älskade. 
Har du någon gång brutit ett ben? Inte ännu. 
Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? På en mysig vindsvånig i London med fina människor och en hel del té. 
Vad är du på för humör just nu? Lite trött, men ändå väldigt glad. 
Vilket är ditt favoritgodis? Naturgodis eller Marabou drömkrisp. 
Vilken är din favoritaffär? Monki måste jag nog säga. 
 
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Både och skulle jag nog säga. Men är väl mer en morgonmänniska, i alla fall när jag är ledig. 
Har du blivit sydd någon gång? Nej. 
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? För tio årsedan var jag ett fyraårigt dagisbarn som skulle börja sexårs om två år. Hjälp vad tiden gårt fort. 
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Mammis. 
Är du blyg? Med människor jag inte känner så bra, ja. 
Vad heter du i andra namn? Emelie Josefin. 
Vill du gifta dig? Ja, om jag hittar den rätta. 
Har du, eller har haft, något smeknamn? Har väl egentligen inget smeknamn, men det händer att någon säger Sagis. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0