Onsdagslista

Hittade en bra lista på en bra blogg som jag också tänker fylla i. Tycker det är riktigt kul att svara på frågor. 
 
1. Hur många timmar ägnar du åt bloggen per dag? Det är olika, men ungefär en timme. Fast på helgen ängnar jag nog mer tid åt bloggnen, eftersom jag har tid. 
2. Om du fick lära dig ett annat språk, vilket? Japanska skulle jag gärna kunna. 
3. Vart handlar du oftast kläder? Monki, H&M, Gina tricot etc. 
4. Brukar du ofta slarva bort saker? Nej faktiskt inte, men det händer ju. 
5. Favoritämne i skolan? Svenska, hemkunskap, musik & bild. Fast jag tycker också mycket om Biologi och SO. 
6. Har du någonsin skolkat? Nej. 
7. Vad har du på dig just nu? Riktiga myshöst kläder. Min stora blå Ramoneströja, senapsgulkofta och ying & yang leggings. 
8. Skulle du vilja bli känd? Ja, absolut. Skulle dock inte vilja bli sådär superkänd, det verkar bara jobbigt... 
9. Vad brukar du göra när du får tråkigt? Sitta vid datorn, rita, lyssna på musik etc. 
10. Har du något ärr? Det tror jag inte. 
Ni får gärna kommentera lite trevliga frågor eller liknande. Kram! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

komigensaga.blogg.se

Skriver om lite allt möjligt, från pyssel till kläder & vegetarisk mat.

RSS 2.0